You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - צפו בהצלה הירואית שהעניקה להכח ניצחון
הצלה הירואית, ששווה ניצחון. עידו מישל, שוער הכח עמידר ר"ג (צילום: רועי קור)

נוער - צפו בהצלה הירואית שהעניקה להכח ניצחון

לאומית דרום - מחזור 19: הכח עמידר ר"ג הייתה פסע מהפסד ניצחון בהוד השרון, אך הדיפה דרמטית של עידו מישל העניקה ניצחון 0:1 חשוב לנועלת הטבלה

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

אין רגע דל במחוז הדרומי של הליגה הלאומית. נועלת הטבלה, הכח עמידר ר"ג, נועלת הטבלה, שמודרכת ע"י ערן דורון, עושה קאמבק מרשים במחזורים האחרונים, התייצבה בשבת האחרונה למשחק החוץ מול קבוצת מרכז הטבלה של הפועל הוד השרון, שמודרכת ע"י איתן טיקר, כשהיא מודעת לכך, שמכבי יבנה, יריבתה העיקרית במאבק על התחתית, ניצחה 0:2 במפגש קבוצות "צו פיוס" מול בית"ר נורדיה ירושלים, כך שאם היא תפסיד בהוד השרון הפער בין הקבוצות יעמוד על 6 נקודות.

מה הסיכוי, שקבוצה שהפסידה בכל משחקי החוץ שקיימה, בשמונה משחקים ספגה 30 שערים וכבשה רק שער אחד, תצליח לצאת עם 3 נקודות בסיטואציה כזו? מסתבר שלא קלוש.

הכח פתחה את המשחק היטב, הניעה כדור וכבר בדקה השניה ב ג'ונתן לואנדה  בעט חזק מ20 מטרים ואוני עטיה, שוער הוד השרון הדף את הכדור בצורה טובה ומנע ספיגה.

הוד השרון נכנסה לעניינים ככל שחלפו הדקות והמשחק הפך לדו צדדי מבחינת יוזמה התקפית, אך בדקה ה-28 בעיטה מתוך הרחבה של אלעד מגן האורח פגעה בשחקן הוד השרון ונכנסה לרשת - 0:1 לזכות הכח עמידר ר"ג.

במחצית השניה הוד השרון תקפה בצורה מוגברת, בעוד  שחקני הכח התגוננו כדי לשמור על היתרון. השוער - עידו מישל במשחק שקט ואחראי בשער, הנהיג את ההגנה, כשלפניו קאלב דדזי וממן במרכז ההגנה והנרי דרעי בקישור האחורי נלחמים ומקשים על החלק הקדמי של הוד השרון. כניסתו בדקה ה-62 של אביב מלסה בשורות הוד השרון הגבירה את עצימות ההתקפות וככל שהתקרב המשחק לדקה האחרונה, הלחץ גבר.

בדקה ה-95, כפי שניתן לראות בסרטון שבתחתית הכתבה, נגיחה חזקה של אביב מלסה מ-7 מטרים לבין החיבורים סחטה התעופפות ענקית של עידו מישל, סיכלה הבקעת שער ומנעה מהוד השרון להשוות. בסיום, ניצחון 0:1 לזכות הכח עמידר ר"ג, שנותרה מרוחקת 3 נקודות מחוף מבטחים.

הכח עמידר ר"ג תארח ביום רביעי את בית"ר ירושלים, שמדורגת במקום ה-3 בטבלה, עם תקוות לזכות בניצחון שיעזור לה לשפר עמדות במאבקי התחתית. יום קודם הפועל הוד השרון תתארח למשחק מרכז טבלה אצל נציגת העיר ת"א בליגה, הפועל כפר שלם, שמקדימה אותה בנקודה אחת. הוד השרון ניצחה רק פעם אחת ב-7 המחזורים האחרונים וניצחון חוץ בת"א יעלה אותה לפחות מקום אחד בטבלה ובתרחיש החלומי יוכל להעלות אותה מהמקום השמיני עד למקום החמישי.